TOODETE SAADAVUS
ROHEKIVI OÜ teeb kõik võimaliku, et e-poes märgitud laoseisud vastaksid tegelikkusele, kuid
võib tekkida olukord, kus tootelehel märgitud laoseis ei ole õige. Kui oled tellinud toote, mis on
tegelikult otsa saanud, siis teostame puuduva toote eest tagasikande ning anname juhtunust ka
e-maili teel esimesel võimalusel teada.

OSTMINE
Valige sobivad kaubad välja ja lisage ostukorvi, määrates ka toote koguse. Ostukorvi sisust
saab igal hetkel ülevaate klikkides ostukorvi ikoonile kodulehekülje päises.
Vaadake üle ostukorv, valige kauba kättesaamisviis ja täitke täpselt kõik tellimiseks vajalikud
väljad. Tärniga * tähistatud väljade täitmine on tellimiseks kohustuslik. Kui teil on tellimuse kohta
täpsustusi, palun kirjutage need ostukorvi märkuste lahtrisse. Veenduge, et valitud tooted,
kogused ja hind on õiged. Enne maksma suundumist peate nõustuma e-poe
müügitingimustega.
Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda turvaliselt läbi järgnevate
makseviiside:
Eesti pangamaksed: Swedbank, SEB, LHV, Luminor, Coop Pank, Citadele, Revolut
NB! Pangalingiga tasumisel vajutada kindlasti panga lehel nupule „Tagasi kaupmehe juurde“.
Makseid vahendab Montonio Finance OÜ. Tasumine toimub väljaspool veebipoodi turvalises
keskkonnas – pangalingiga tasumisel vastava panga turvalises keskkonnas ja krediitkaardiga
tasumisel Montonio Finance OÜ turvalises keskkonnas. Müüjal puudub ligipääs kliendi panga-
ja krediitkaardi andmetele. Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest
veebipoe arvelduskontole.
Veebipoe omanik on isikuandmete vastutav töötleja ning edastab maksete teostamiseks
vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Montonio Finance OÜ-le.
Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel,
teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba
kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.
Pärast makse kinnitamist saadame sisestatud e-posti aadressile tellimuskinnituse. Kui makse
õnnestus, aga kinnituskirja ei saabunud, siis võtke kindlasti ühendust SAVVU-ga e-kirja teel
myyk@savvu.ee. Kinnituskirja saatmise järel asutakse teie tellimust täitma.

KAMPAANIAD
Aegajalt pakume veebipoes soodustusi, mille saamiseks aluseks on sooduskupong. Kui teil on
selline kupong, siis sisestage kupongi täpne tekst ostukorvis väljale “Kas sul on sooduskood?”
ning vajutage „Rakenda“.

 

TARNEAEG JA KOHALETOIMETAMINE

www.savvu.ee  veebipoest saadetakse kaupa Eesti piires.
Kauba kättesaamiseks on ostjal järgnevad valikud:
• Omniva, Itella Smartpost ja DPD pakiautomaadid – valige rippmenüüst ka pakiautomaat,
kuhu pakki soovite saada.
• Omniva, Itella Smartpost ja DPD kuller. Kuller toob paki Eesti piires otse teie poolt antud
aadressile.
Kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures.
Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 1-3 tööpäeva jooksul alates
müügilepingu jõustumisest. Kui puuduvad takistused, pannakse kaup teele juba samal või
järgmisel tööpäeval. Teatame teile kindlasti, kui tellimust ei ole võimalik 3 tööpäeva jooksul
saata.
Erandlikel juhtumitel on õigus kaup kohale toimetada kuni 45 kalendripäeva jooksul.
Pärast kauba üleandmist transpordipakkujale hakkavad kehtima Itella Estonia OÜ, Omniva,
DPD  poolt kehtestatud tähtajad, mille kohta saab täpsemat infot siit:
https://www.omniva.ee/era/pakk/tarneajad
https://www.dpd.com/ee/et/tarneajad/
https://www.smartpost.ee/pakkide-saatmine/pakkide-liikumise-graafik
Kuigi teeme omalt poolt kõik, et teie tellimus jõuaks kohale võimalikult kiiresti, ei saa me
vastutada viivituste eest, mille on põhjustanud transporditeenuse pakkuja.
Kontrollige alati hoolikalt üle, et kõik tellimuse tegemisel sisestatud andmed oleksid õiged.
Vigade korral võib tellimus hilineda või üldse kaotsi minna.

TAGANEMISÕIGUS
Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva
jooksul.
Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.
14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on
vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud
kauba testimiseks füüsilises poes.
NB! taganemisõiguse säilimiseks avage karbid jm pakendid ettevaatlikult, vältides seejuures
toote rikkumist ja/või kahjustamist.
Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja
toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on veebipoel õigus
alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele või keelduda kauba
vastuvõtmisest ja maksumuse tagastamisest.
Kauba tagastamise kulud kannab veebipood.

Tagastamisel tehakse Ostjale tagasimakse samale arvelduskontole, millelt ostu eest tasuti.
Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja
tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest,
kumb toimub varem.
Kui ostja on sõnaselgelt valinud veebipoe pakutud kõige odavamast tavapärasest asja
kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea veebipood tarbijale tagastama
kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.
Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind
veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.

KUIDAS KAUPA TAGASTADA/VAHETADA?
Kuidas tagastada e-poest ostetud tooteid?
Toote saad meile tagastada järgmistesse pakiautomaatidesse:
Omniva Omniva Loo Grossi pakiautomaati (saha tee 9, Loo) / telefon : +372 58859432
Smartposti Loo Grossi pakiautomaati (saha tee 9, Loo) / telefon : +372 58859432
DPD Loo Grossi pakiautomaati (saja tee 9, Loo) / telefon : +372 58859432

Tagastamine Smartposti automaati:
1. a) Kui pakk saabus sinisesse pakiautomaati, saab paki tasuta tagastada sama
uksekoodiga, mis iganes Smartposti sinisest pakiautomaadist üle Eesti. Sinisesse
pakiautomaati saabunud pakki saab tagastada ka valgest pakiautomaadist vormistades
tagastuse my.smartpost.ee iseteeninduskeskkonnas saadetise numbri (triipkoodi) alusel.
2. b) Kui pakk saabus  Smartposti valgesse pakiautomaati, siis saab tagastuse vormistada
vaid  smartpost.ee iseteeninduskeskkonnas saadetise numbri (triipkoodi) alusel, valida
saab tagastamise nii valgest kui sinisest pakiautomaadist. Vormistamise tulemusena
saab klient uksekoodi tagastatava kauba sisestamiseks soovitud pakiautomaati.
Tagastamine Omniva pakiautomaati:
Tagastuskoodi leiad Omniva poolt saadetud SMS-st. Pakiautomaadi juures vali ekraanilt “Paki
tagastamine” ning sisesta tagastuskood ning jälgi automaadi edasisi juhiseid.
Tagastamine DPD pakiautomaati:
Tagastuskoodi leiad DPD poolt saadetud SMS-st või e-mailist. Pakiautomaadi juures vali
ekraanilt “Paki tagastamine” ning sisesta tagastuskood. Kleebi pakiautomaadi väljastatud
kleebis vanale sildile ning jälgi automaadi edasisi juhiseid.

Kuidas tagastada tooteid kulleriga?

Kui soovid kauba tagastada kulleriga, siis saada meile kiri info@savvu.ee ning teata oma
tellimuse number ja info selle kohta, millal ja kuhu kuller tagastatavatele asjadele järele peab
tulema ja me tellime sulle kulleri ise.

PRETENSIOONIDE ESITAMISE ÕIGUS
Enne kauba postitamist kontrollime kõik tooted alati üle, kuid kui te siiski avastate, et saadetud
kaup on puudustega, ei tohi neid tooteid kasutada ja esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui
kahe kuu jooksul kättesaamisest tuleb meile sellest teatada,  saates e-kirja (edaspidi
Pretensioon) aadressile info@savvu.ee.
Pretensioonis tuleb märkida tellimuse number, kliendi kontaktandmed ning puuduse võimalikult
täpne kirjeldus. Pretensioonide esitamise aluseks on ostu tõendav dokument.
Veebipood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse
eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates
kauba üleandmisest ostjale. Sellest esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest ostjale
eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine
on veebipoe kohustus.
Kliendi poolt esitatud pretensioon vaadatakse läbi ja veebipood vastab tarbija esitatud
kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis esimesel võimalusel, kuid
hiljemalt 14 kalendripäeva jooksul pretensiooni kättesaamisest.
Pretensiooni alla ei kuulu toote kasutamise õpetamine, hooldus, puhastus, kaubandusliku
väljanägemise taastamine ega selliste vigade kõrvaldamine, mida on põhjustanud
kasutamisjuhiste mitte täitmine.
Pretensiooni esitamise õigus ei laiene kahjudele, mis on tekkinud transpordil pärast kauba
üleandmist ostjale.
Kahjustatud tooteid ei tohi kasutada, selline kasutamise toimub ostja enda vastutusel. Me ei
hüvita ega asenda viga saanud tooteid, kui neid on juba kasutatud. Me ei vastuta ühegi kahju
eest, mis tekkis toote kasutamisel, kui toodet ei kasutatud eesmärgipäraselt, ei järgitud tootja
antud juhiseid või muid ohutusnõudeid.
Kui kaup on puudustega meie süül, parandame, asendame või hüvitame puudustega kauba
summas, mille te selle eest tasusite meie veebipoes. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega
asendada, tagastab veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.
Müüja ei kõrvalda pretensiooni esitamise õiguse ajal ilmnenud puuduseid tasuta, kui see on
põhjustatud:
• normaalsest kulumisest
• ebaõigest, mittesihipärasest kasutamisest või hooldamisest
• välisteguritest (välisteguriteks loetakse muuhulgas niiskust, vedelike, mehhaanilisi
vigastusi vms)
• kasutusjuhendi mittejälgimisest või kui defektid tekkisid toote mittehoolikal hoidmisel või
hooldamisel

Müüja tugineb vastutuse kindlaks määramisel tootja volitatud esindaja poolt teostatavale
ekspertiisile. Kui ekspertiisi tulemusel selgub, et puudused on põhjustatud eelpool loetletud
teguritest, kuid toote parandamine on võimalik, siis on kliendil võimalus tellida tootjalt toote
parandus ning selle eest ise tasuda.
Kui Klient ei nõustu müüja seisukohaga, tuleb kliendil tõendada seda, et:
•tegemist on puudusega (lepingutingimustele mittevastavusega)
• puudus või selle põhjus eksisteeris toote üleandmise hetkel
• müüja on puuduse eest vastutav.

VAIDLUSTE LAHENDAMINE
Kuna veebilehe sisu ja tarkvara arendatakse pidevalt edasi, ei saa me välistada, et veebipood ei
ole ajutiselt kättesaadav või süsteemis ja avaldatud informatsioonis esineb vigasid.  Vabandage
selle eest ette ja arvestage, et ilmsel veal põhinevad  tehingud ei too meile kaasa kohustust
lepingut täita.
Kui ostjal on veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile info@savvu.ee
Poolte vahel tekkinud erimeelsused lahendatakse läbirääkimiste teel.
Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahendada vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik
pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole (https://ttja.ee/tarbijavaidluste-komisjon ) kelle
pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja
kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.
Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi
poole. https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=ET

MUUDATUSED
ROHEKIVI OÜ-l on õigus ühepoolselt muuta käesolevaid veebilehe reegleid ja tingimusi igal ajal
sellest ette teatamata.